Home » » ATASI KULIT BERMINYAK HANYA 51 SEN SEHARI

ATASI KULIT BERMINYAK HANYA 51 SEN SEHARI

Written By Unknown on Thursday 6 November 2014 | 05:24

ok kali ni nak cerita pasal kulit berminyak pulak. ni perkara biasa lah di kalangan lelaki mahu pun wanita. ada yang biasa-biasa je, ada yang teruk. yang teruk tu nampak muka dia berkilat je. sebab minyak penuh muka. dah boleh buat minyak masak dah. saje nak share info ni dgn kawan2 supaya kita lebih faham.

muka saya pun berminyak gak. tapi tak obvious sgt. paling ketara kat area hidung tu. asal balik keje wife tegur hidung saya. haha. tapi tak kisah sangat pun. cuma ada jugak rasa nak atasi hidung berminyak ni. time bujang memang langsung tak pernah guna pencuci muka. dah kahwin baru berjinak-jinak dengan pencuci muka. itu pun sebab wife suruh. haha

vitamin c,
gambar sekadar hiasan

ada la guna 2 jenama pencuci muka (tak boleh sebut kat sini), tapi tidak berkesan. hidung ada jugak minyak tu. ada beberapa punca kenapa muka kita berminyak. salah satu sebab, adalah makanan berminyak. kalau selalu makan, boleh membuatkan muka kita berminyak.

lagi satu faktor adalah genetik. ada yang jenis kulit dia pori tu besar. bila besar memang mudah la menyebabkan muka berminyak. memang satu keluarga lah ada masalah kulit berminyak.

terlalu banyak menggunakan produk penjagaan kulit. ini pun tak elok kalau diamalkan. gunalah produk penjagaan kulit berpada-pada. kalau terlalu banyak boleh menyebabkan kulit muka berminyak jugak.

guna produk penjagaan kulit yang salah. ha ingat tu kawan-kawan, jangan terlalu percayakan produk penjagaan kulit yang murah saja. atau pun tiada kelulusan KKM. periksa dahulu sebelum guna. sebab kita tak tahu kandungan dalam dia. kalau kena bahan kimia berbahaya? bukan setakat muka berminyak teruk, tapi takut kena penyakit yang lebih teruk lagi.

stress atau tekanan. kalau selalu stress, badan akan produce lebih banyak hormon androgen dan menghasilkan lebih banyak minyak. so jgn stress selalu ok. senyumlah selalu.

sun tanning atau berjemur di bawah matahari. ni mat salleh suka buat. berjemur kat tepi pantai, kononnya nak hilangkan minyak kat muka. tapi salah okay! sebab bila muka dah kering, badan akan bagi isyarat untuk menghasilkan lebih banyak minyak untuk protect muka yang kering tu. so muka kita akan lebih banyak minyak dari yang sebelumnya.

sejak mengamalkan SUSTAINED RELEASE VITA C, alhamdulillah masalah hidung berminyak sudah tiada. dah penat cuci muka hari-hari, tapi tak hilang jugak minyak tu. hehe. so saya amalkan suplemen ni. sehari sebiji saja.




- sebotol harga rm92.50
- sebotol ada 180 biji
- sehari makan sebiji saja
- tahan 6 bulan
- sebiji tablet bersamaan dengan TUJUH SETENGAH BIJI OREN!
- sehari hanya belanja 51 sen sahaja

MURAH DAN JIMAT KAN?

YANG PENTING HALAL, LULUS KKM, SUMBER SEMULAJADI, TIADA BAHAN KIMIA BERBAHAYA

klik untuk ATASI MASALAH KULIT BERMINYAK ANDA!!

Mie gebu,
Founder : Vita Cravers
0196346216,
Shaklee id 1025051,
FB page : www.facebook.com/vitacravers13 , www.facebook.com/mariberhentimerokok13
email : vitacravers13@gmail.com

0 comments:

Post a Comment