Home » » SEMINAR DUNIA USAHAWAN 2013

SEMINAR DUNIA USAHAWAN 2013

Written By Unknown on Friday 27 December 2013 | 18:32

tanggal 25/12/13 adalah tanggal paling best. hehehe. kenapa? satu sebab aku dpt gaji, kedua sbb dpt bonus. ketiga sebab aku menghadiri SEMINAR DUNIA USAHAWAN (SDU) yg dianjurkan oleh RICHWORKS dan talk disampaikan oleh DR AZIZAN OSMAN (DAO). terimah kasih kat kawan aku sbb jemput aku dgn kwn lg sorg utk hadiri seminar ni... kalo daftarkan 3 org, free xyah byr..
kalo x kena byr rm50 je pun.. x byk.. seminar diadakan kat SACC start kul 8 pg... org mmg ramai lah... x kira umur n jantina... tua muda semua dtg... semangat berkobar-kobar nk jadi usahawan berjaya mcm student2 DAO tu.... ramai yg dah berjaya dan kaya raya.. hasil setelah menghadiri seminar dan kelas yg diadakan...

kalo ade yg belum kenal siapa DAO, dia adalah seorg usahawan yg berjaya. bisnes nya adalah bisnes advertising. dan dia dah byk membantu ramai usahawan mendapat keuntungan berlipat lipat kali ganda dgn ilmu marketing strategy nya yg mantop. tp kisah dia pun sedih gak sebelum berjaya. mcm2 bisnes dia buat masa dia muda dulu. tp semua lingkup. sebab apa? sebab xdak ILMU yg betul. 

ramai student2 dia dah berjaya dalam masa 6 bulan ke atas setelah menghadiri kelas yg dia anjurkan. ada yg mencecah 360,000 sebulan, ada yg 450k sebulan, ada yg berjuta-juta sebulan.. x kisah apa benda yg anda nk berniaga sekalipun... dia boleh bantu curahkan ilmu...dan pada 17,18,19 JANUARI 2014 bertempat di MINES seri kembangan... akan ada satu kelas bermana ADVANCED MARKETING POWER selama 3 hari... pagi smpai malam. dgn bayaran yg aku rasa berpatutan, aku pun join kelas ni nanti, dgn harapan niat aku nk berniaga ni kenalah betul, dan aku pun nk berjaya jugak mcm student2 DAO yg lain...

"...kalau anda dah berniaga selama 3 tahun dan masih belum mencatat keuntungan 1 juta, mari jumpa saya..." - DR AZIZAN OSMAN

Peace... :)

0 comments:

Post a Comment