Home » » SHIRO!!!!

SHIRO!!!!

Written By Unknown on Tuesday 17 December 2013 | 21:33

last week tempat aku keje ade organize dinner n bowling tournament kat ioi puchong. kul 3 lebih ramai2 gerak la g seoul garden ioi mall puchong. sementara nk tnggu semua smpai, aku dgn collague yg lain lepak2 la kat depan seoul garden. baik punya lepak pastu mata kitog terpandang seseorg ni...

sekali tgk mcm die  dua kali tgk mcm ye  tiga kali tgk mmg tidak syak lagi.. sedang die tgh berurusan kat kaunter tu, atas bawah kitorg pandang nak sah kan tuan punya badan yg kitorg dok ushar dr td lg.

mmg sah la yg tu sepupu jep sepah, sharul shiro pelawak yg tgh hot skrg ni . die g makan kat situ gak dgn kawan2 die. mmg aku x kenal la kawan die tu. kenal sharul jer.

mcm nk g salam n tgkp gmbr tp segan2. bile kitorg nmpk die sorg2 je kat meja makan tu, ape lg, serbu!!! member aku start dulu. pastu yg lain ikut la. salam, borak2, tgkp gmbr. excited la jugak sbb aku mmg minat diorg ni. kalo jumpe artis yg x minat, biase2 je lah kan. hehe. sharul mmg peramah. die sempoi la. x kisah pun kitorg nk tgkp gmbr dgn die. tq sharul shiro sbb sudi layan kitorg! hehe. shiro terbaik!!!






0 comments:

Post a Comment