Home » , , » (Backup) Shaklee Health Carnival

(Backup) Shaklee Health Carnival

Written By Unknown on Saturday 6 May 2017 | 16:14

6/5/2017 : saya sempat menghadirkan diri ke Shaklee Health Carnival (SHC) di Sunway Geo. Alang-alang nak beli vivix shaklee yg power dan awesome tu, join je lah event yg best ni. 

Selesai register, terus pergi buat health check. Ada 4 checkpoint. BMI check, Bone Check, Glucose and cholestrol check, lastly consultation by shaklee nutritionist. 

 
  Lepas buat semua ni, tunggu je result keluar. Tapi jgn lupa amek nombor dulu ok. 

Bila dah dpt result, nutritionist shaklee akan tgk result dan bg consultation kat kita. Mcm saya, perkara yg perlu diberi perhatian ialah berat badan, tekanan darah dan kondisi tulang saya. 

Risau jugak la bila tgk result tu. 

Saya dinasihatkan utk makan ostematrix, cinch shake mix, lecithin dgn omega guard. Pastu jaga makan. Dan banyakkan senaman. Hehehe. 

Lepas health checkup, main games pulak. Ada 3 games, utk kumpul point dan masa utk main tornado chamber. Dapat la saya kumpul 8 point semua sekali. 

Buat health check dpt 2 point = 2 saat
Main 3 games = 3 saat
Beli produk shaklee 100uv ke atas dalam satu resit = 3 saat

 

Setelah main tornado chamber tu, dpt la 70 point. Dpt la redeem tumbler shaklee yg best nih. Hehehe. 

 
Lepas buat health check saya join talk shaklee pulak. Tentang topik jantung sihat. Penceramah ialah president cardiologist dari sunway medical centre. Dr Teoh Jun Keat. 

 
    

Habis talk tu saya pun bersurai. Byk info dan ilmu baru mengenai jenis2 sakit jantung, rawatan2 sakit jantung, dan cara mengamalkan pemakanan sihat demi jantung yg sihat yg saya pelajari. 

Entry seterusnya saya akan borak tentang sedikit sebanyak apa yg dikongsikan oleh Dr Teoh Jun Keat. 

Mie Gebu,
Pengedar ViViX Puchong



 

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Boleh collect point dlm tornado chamber tu kena tukar waktu tu jugak ke? X boleh masukkan dlm point uv yg terkumpul eh?

    ReplyDelete