Home » » Pengalaman saya, emak, dan abah minum vivix

Pengalaman saya, emak, dan abah minum vivix

Written By Suharmi Boneduster on Friday, 16 January 2015 | 21:14

sirap? magik? apakah? apa yang membuatkan sirap ni magik sangat? apa akan jadi kalau kita minum sirap ni? kuat macam badang? cantik macam fazura? laju macam usain bolt? kesan dia tidaklah sampai sehebat itu. malah lebih hebat lagi malah memamfaatkan hidup kita.

kalau pergi kenduri kahwin, air standard yang dijamu ialah air??? sirap!! kalau datang awal manislah sirap tu. kalau datang lambat maka tawarlah ia. tetapi, sirap ni kalau kita minum banyak sangat, terpaksalah beli wheelchair, sebab kaki dah kena potong. ini bukan magik, tapi sakit. 

PENGALAMAN SENDIRI

sirap magik yang saya minum ni, sehari satu sudu sahaja. setiap pagi mesti kena minum. lebih kerap diamalkan lebih mega magiknya.

- badan rasa ringan
- lebih bertenaga
- lebih lawas
- hati rasa tenang
- berat badan turun
- kaki tak cepat kebas
- tidur lebih lena

itu saya yang minum. kalau emak saya minum??? 

PENGALAMAN EMAK

emak saya seorang yang amat menitik beratkan kesihatan. umur dah 56. suka jalan-jalan. alhamdulillah tiada kencing manis, sakit jantung, atau darah tinggi. cuma kaki lenguh dan tidur tak lena sangat. bila tidur tak lena sangat badan cepat letih. bila cepat letih mood pun kurang. tak seronok tengok ibu tercinta sakit-sakit. walaupun sakit ringan. mesti nak cari jalan supaya dia terus sihat sejahtera. 

saya ambil tindakan bagi emak minum sirap magik ni jugak. bagi dia sebotol, lepas tu suruh minum hari-hari. satu sudu besar setiap pagi. kadang-kadang emak campurkan ke dalam satu gelas air kosong, lepas tu minum. rasa macam ribena pun ada. saya puas hati sebab emak tak pernah tinggal minum sirap magik tu. 

- kaki dah tak cepat lenguh macam dulu
- tidur makin lena
- setiap hari semakin bertenaga
- sentiasa senyum
- awet muda

PENGALAMAN ABAH

dah bagi emak minum, takkan abah tak minum kan. hehehe. abah saya ni sekarang terlantar di atas katil. kurang upaya macam dulu. kalau tidak, dia seorang yang aktif sangat. tak boleh duduk diam. tapi sejak kemalangan yang dia hadapi dulu, kesihatan fizikal terjejas. dah tak boleh bergerak bebas macam dulu. kaki dia dah tak kuat sebab kesan kemalangan tu. ditambah pulak dia diserang kayap 2 tahun selepas kemalangan tu, keadaan kaki dia bertambah teruk. nak jalan kena pimpin, mintak bantuan emak kalau nak ke tandas. ingatan pun dah tak kuat seperti dulu, sebab dimamah usia dan kesan kemalangan.

terima kasih kat sirap magik yang tu, 

- kaki abah ada kemajuan. tidak pulih seperi sedia kala, tetapi mampu bangun dan berjalan sendiri ke tandas, tak perlu pakai tongkat/ kena pimpin
- ingatan semakin kuat. semakin mudah nak berkomunikasi dengan dia. kalau tidak, cepat lupa. kunci dan remote control pun tak boleh beza. kalau dibiarkan mungkin akan nyanyuk teruk menurut doktor
- kencing manis dia semakin kurang. abah memang ada kencing manis sejak muda. sebab tak kawal pemakanan. main belasah je kalau makan tu. tapi sirap magik tu mampu mengawal gula dalam darah abah. bolehlah makan nasi seperti biasa.


Saya kongsikan tiga pengalaman yang saya ada, tentang kesan sirap magik ni. mesti pembaca tertanya-tanya, sirap apa ni? bagus sangat ke? betul ke kesan dia hebat sangat? macam tipu je?

sirap yang saya maksudkan adalah VIVIX SHAKLEE. nama manja tonik muda 25 tahun. 

ni rupa sirap magik itu.


yang best pasal sirap magik ni

- sehari satu sudu besar sahaja
- bolem campur dalam air kosong,atau aiskrim vanila
- halal, selamat, dan 100% organik
- mudah dibawa ke mana sahaja
- harga berpatutan


DAPATKAN BEKALAN SIRAP MAGIK ANDA SEKARANG!

SEBOTOL RM503.50 SAHAJA

Mie Gebu,
whatsapp : 0196346216,
instagram : suharmi_talib
FB: www.facebook.com/vitacravers13

2 comments: