Home » » LAMBAKAN LENOVO A880!!!!

LAMBAKAN LENOVO A880!!!!

Written By Unknown on Friday 28 February 2014 | 21:40

sebulan ni aku perasan ramai yg pakai smartphone lenovo. setahu aku lenovo ni byk buat laptop je. skrg ni dah kuar phone. tgk mcm best. sekali rakan sekerja pun beli sebijik. yg model P780 tu. harga dlm range 750-800. internal ade yg 4 atau 8 GB. skrin 5 inci, bleh dual sim. ha best jugak tuh. yg buat aku geram dgn model ni sebab bateri die 4000 mAh!!! member saje je bakar gua hantar screen shot kat gua tunjuk bateri tak habis2 lg dah 2 hari guna. panas beb. hahaha

LENOVO P780


fuh gile lah. sekali cas bleh tahan 2-3 hari (bergantung pada cara tuan dia guna). best gile beb. aku tgk mcm dah berkenan. pastu 2-3 hari plak ade lg sorg beli lenovo jugak! kali ni a850 pulak dahhh. skrin besar sket dari p780 tu. 5.5 inci. aku mmg suke skrin besar2 ni. dah la murah. range dalam 550-600. hati dah mula berkenan. setakat nak guna utk FB, whatsapp, main game sket2 tu ok la.  dah mcm berkenan nk amek yg ni pulak.

LENOVO A850

ok tnggu gaji bleh la beli hp ni kot. lepas tu selang 2-3 hari lg sorg pulak beli lg hp lenovo!!!! argh!!! model lain plak dah!!!! yg ni skrin 6 inci!!! bateri 2500 mAh, dual sim!!! ok la, bateri x sehebat p780, tp skrin tu 6 inci!!! dah lama aku cari hp skrin 6 inci nih!! dah la nipis, bleh letak dlm poket. hehe. tanya punya tanya harga murah jer~ 500++ jer... fuh. mmg best. tgk punya tgk, belek punya belek, ok lah! aku nekad nk beli hp lenovo A880 nih! beli katne? haaa, yg tinggal area2 subang, klang shah alam, puchong, PJ, bleh dtg ke kedai kat SS15, nama kedai direct D. mmg femes dgn hp murah. aku pun pegi la kedai tu hari biasa. bleh tahan la ramai org nye. 

kat depan kaunter, brader depan aku tu tanye toke kedai hp ni jugak!!! eh macam same je, macam best je. hehe. aku pun nk beli hp tu jugak. toke kedai ckp kaler hitam habis. ade kaler putih jer. x kisah la toke, kasi angkat satu saya mau tgk. hoho.

tgh syok belek, ade plak sorg bro ni pakai kepiah, 
'taukeh, itu hp A880 ada ka??' hah kau!!! die pun cari jugak A880 nih!!!!! 
terbaiklah! hahaha. femes bebenor model yg aku pun nk beli nih. dah puas belek, aku pun sebat la lenovo A880 ni kaler putih sebijik, tgh bogel atas meja ha. x beli pouch utk die lg. hehe. dah pakai 2-3 hari. ok la. puas hati. laju jer. display skrin pun cantik. kamera pun bleh tahan. puas hati la bg aku. sbb nk beli samsung mega 6.3 inci tu mahal sgt utk aku. ni dpt yg 6 inci dlm harga 500 ++ kire orait la kan. hehe. :)









0 comments:

Post a Comment